Frequently Asked Questions (veelgestelde vragen)
Vind hier een antwoord op de meestgestelde vragen
-
Met welk soort bedrijven werken jullie?
Wij werken samen met allerlei soorten bedrijven, van een kleine zelfstandige vakman tot grotere bouwbedrijven. Het belangrijkste voor ons is de kwaliteit van het werk dat zij afleveren.
-
Welke geografische zones bedienen jullie?
Wij zijn actief in heel België: zowel Vlaanderen, Wallonië als Brussel.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je hebt het recht om je bestelling te annuleren tot het ogenblik dat de vakman bij jou ter plaatse is. Je kan ons contacteren om de bestelling te annuleren. Als er nog geen afspraak vastgelegd was, dan kan je gratis annuleren. Lagen de datum en het uur van de herstelling wel al vast, dan betaal je een vergoeding van ongeveer 20% van de geschatte of de vaste prijs.
-
Ik zou graag de bestelling telefonisch plaatsen, is dit mogelijk?
Jazeker, onze medewerkers staan tot je dienst op het telefoonnummer +32 2 340 54 60. In het geval van een telefonische bestelling zal onze medewerker dezelfde stappen volgen als bij een onlinebestelling.
-
Mijn situatie staat niet tussen de opties. wat moet ik antwoorden?
Als jouw situatie niet voorkomt in onze antwoorden in de vragenlijst, kies dan de optie “contact” en omschrijf je situatie vervolgens zo gedetailleerd mogelijk in het voorziene veld.
-
Ik plaats een bestelling vanuit mijn kantoor, maar ik heb thuis een probleem. Welk adres moet ik opgeven?
-
Ik bevestigde mijn bestelling, maar werd nog steeds niet gecontacteerd. Wat moet ik doen?
We houden je steeds op de hoogte, zelfs als er geen vakman beschikbaar is. Als je nog geen telefoontje of mail gekregen hebt, bel dan onze service tijdens de beschikbare uren (ma-vrij van 9u tot 17u) op het nummer +32 2 340 54 60.
-
Ik vertegenwoordig een bedrijf, kan ik bij jullie bestellen?
Jazeker. In de vragenlijst kun je de gegevens van je bedrijf invullen.
-
Ik heb nog geen factuur ontvangen, met wie neem ik contact op?
Je factuur is beschikbaar in “mijn account” zodra de vakman ons doorgeeft dat de werken uitgevoerd zijn. Als de factuur na 24u nog niet in “mijn account” staat, bel ons dan tijdens de openingsuren op het nummer +32 2 340 54 60.
-
Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?
Je krijgt binnen de 48u telefoon van een dienstverlener. Hij legt samen met jou een datum vast om de werken uit te voeren. Je krijgt van ons een bevestiging van die afspraak. De vakman komt op het afgesproken moment langs om de werken uit te voeren.
-
Op het moment van de interventie heb ik een probleem met de vakman. Wat moet ik doen?
Laat het ons onmiddellijk weten via het nummer +32 2 340 54 60. Wacht niet tot de vakman vertrokken is, de meeste problemen kunnen immers opgelost worden vooraleer hij vertrekt
-
Ik ben niet tevreden met jullie service, bij wie kan ik terecht?
We vinden het jammer dat je niet tevreden bent. We willen graag weten waarom. Bel ons op +32 2 340 54 60. We stellen alles in het werk om je klacht snel te behandelen en voor een oplossing te zorgen.
-
Is er een garantieperiode?
Jazeker. Wij bieden een garantie van 1 jaar op de uitgevoerde werken. Op eventueel mee aangekochte materialen geldt de fabrieksgarantie.
-
Hoe werken de vaste prijzen?
Door onze jarenlange ervaring en kennis van de markt, weten we hoeveel tijd de meest courante werken aan je woning in beslag nemen en wat de juiste marktprijzen zijn voor kwaliteitsvolle vakmannen. Op basis daarvan hebben we goede afspraken gemaakt met verschillende dienstverleners die de werken bij jou komen uitvoeren aan de aangegeven prijs.
-
Welke prijs betaal ik uiteindelijk?
-
Wat is inbegrepen in de prijs?
-
Moet ik voorrijkosten betalen?
De voorrijkosten zijn inbegrepen in de prijs die op de website wordt vermeld. Deze worden via de offerte aan de klant meegedeeld.